Výzva na účasť vo výberovom konaní - zákazka s nízkou hodnotou - Drobné stavebné a údržbárske práce
Zákazka s nízkou hodnotou podľa § 102 zákona č.25/2006 Z.z.
VÝZVA NA ÚČASŤ
VO VÝBEROVOM KONANÍ
Predmet obstarávania:
Drobné stavebné a údržbárske práce v Zariadení opatrovateľskej služby,
Ťahanovské riadky 91, na Trhovisku Merkúr a Miestnom úrade MČ Košice - Sever
1 Identifikácia obstarávateľa
Obstarávateľ: Mestská časť Košice Sever
Festivalové námestie 2, 040 01 Košice
IČO: 00690929
Štatutárny zástupca: Marián Gaj, starosta
Kancelária starostu: tel. 055/63 247 67
2 Pozvánka
Dovoľujeme si Vás pozvať na účasť vo výberovom konaní:
Drobné stavebné a údržbárske práce v Zariadení opatrovateľskej služby, Ťahanovské riadky 91, na trhovisku Merkúr a Miestnom úrade MČ Košice - Sever.
Výberové konanie sa uskutoční formou doručenia zapečatených obálok na adrese:
Mestská časť Košice – Sever, Festivalové námestie 2, 040 01 Košice
V prípade Vášho záujmu si preštudujte zadávacie podmienky, predmet, harmonogram.
Košice, dňa: 01.06.2012
3 Predmet obstarávania
Rozsah požadovaných prác:
Drobné stavebné a údržbárske práce v Zariadení opatrovateľskej služby, Ťahanovské riadky 91, na trhovisku Merkúr a Miestnom úrade MČ Košice - Sever.
4 Kritéria
Spôsob celkového vyhodnotenia výberu dodávateľa
Kritériom pre hodnotenie je najnižšia cena.
5 Miesto dodania služby
Priamo na miesto určenia podľa špecifikácie.
6 Termín poskytnutia služby
Do siedmich dní odo dňa objednania služby.
7 Reklamácia
V prípade reklamácie:
- Udržiavacích prác: zjednanie nápravy do troch dní počas nasledujúcich dvoch mesiacov,
- Stavebných prác: zjednanie nápravy do 30 dní počas nasledujúcich 24 mesiacov.
8 Špecifikácia
Podrobný opis predmetu výberu
8a) Drobné stavebné a údržbárske práce v Zariadení opatrovateľskej služby, Ťahanovské riadky 91, na trhovisku Merkúr a Miestnom úrade MČ Košice - Sever.
8b) Odvoz a likvidáciu odpadu (ktorý vznikne pri stavebných a udržiavacích prácach) zabezpečuje dodávateľ a je súčasťou cenového návrhu predmetu zákazky.
9 Ceny uvádzané v ponuke
Uchádzač navrhovanú zmluvnú cenu za celú službu uvedie bez DPH, zvlášť uvedie DPH a cenu spolu s DPH.
10 Platnosť ponuky
Doba platnosti ponuky do 31.07.2012.
11 Platobné podmienky
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej vystavenia. Neakceptujeme vystavovanie zálohových faktúr.
12 Kontaktné osoby
12a) Informácie k výberu dodávateľa: až do jeho ukončenia je oprávnenou osobou na poskytovanie akýchkoľvek informácií v súvislosti s výberom dodávateľa len osoba: Jaroslav Karola (63 247 74) jaroslav.karola@kosicesever.sk
12b) Informácie k obhliadke priestoru: k výberu dodávateľa až do jeho ukončenia sú oprávnené osoby uvedené v podrobnom opise predmetu.
13 Forma výberu dodávateľa
Jednokolový tender:
Predloženie dokladov a dokumentov (vložením fotokópií požadovaných dokladov a dokumentov, časť Prílohy účastníka)
14 Forma ponuky
Predložené doklady a dokumenty musia byť vyhotovené v písomnej forme, v slovenskom jazyku.
15 Akceptácia podmienok
Uchádzač predložením ponuky - zaslaním dokladov a dokumentov plne akceptuje vyššie uvedené podmienky tohto výberu dodávateľa.
16 Požadované doklady a dokumenty
Úplná ponuka predložená dodávateľom, je taká ponuka, ktorá obsahuje:
a) Doklad o oprávnení podnikať, nie starší ako 3 mesiace ku dňu ukončenia lehoty na predkladanie, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania, oprávňujúci uchádzača na dodanie predmetu výberu dodávateľa (kópia),
b) vyplnené čestné vyhlásenie, ktoré nájdete v 1. prílohe tejto pozvánky
(Prehlásenie musí byť podpísané dodávateľom alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa),
c) cenová ponuka, ktorú nájdete v prílohe tejto pozvánky.
17 Označenie obálky ponuky
Uchádzač vloží ponuku do samostatnej nepriehľadnej obálky/obalu. Obálka/obal ponuky musí byť uzatvorený, prípadne zapečatený/zabezpečený proti nežiaducemu otvoreniu. Na obálke/obale ponuky musia byť uvedené nasledovné údaje:
Adresa: Mestská časť Košice – Sever
Festivalové námestie č. 2
040 01 Košice
Označenie „Cenová ponuka na Stavebné a údržbárske práce - neotvárať“
Lehota na predkladanie ponúk uplynie dňa 11.06.2012 o 14.00 hod. v podateľni miestneho úradu Mestskej časti Košice – Sever, Festivalové nám. 2, 040 01 Košice.
Po tomto termíne : 11.06.2012 po 15:00 hod., budú zapečatené obálky otvorené a následne vyhodnotené.
Vyhlasovateľ má právo v prípade potreby rozhodnúť o individuálnom predlžení, respektíve ukončení výberového konania.
Kritériom pre hodnotenie ponúk je ich výhodnosť pre MČ Košice - Sever z hľadiska ceny.
Ponuky, ktoré nebudú obsahovať všetky požadované náležitosti alebo sa budú odchyľovať od podmienok stanovených v tejto výzve vrátane jej príloh, nebudú predmetom vyhodnocovania. Predmetom vyhodnocovania nebudú ani také ponuky, ku ktorým boli priložené doklady alebo prehlásenia, ktoré sú neúplné, nezrozumiteľné alebo nepravdivé.
MČ Košice - Sever si vyhradzuje právo po vyhodnotení ponúk vyzvať na obchodné rokovania o podmienkach písomnej zmluvy len vybraných dodávateľov, ktorí splnili všetky podmienky tejto výzvy, súhlasili s nimi a predložili ponuky v súlade s touto výzvou.
18 Oznámenie o úspešností ponúk
Dodávatelia, ktorí predložia svoju ponuku, budú o výsledku vyhodnotenia ponúk informovaní do 7 dní od ukončenia výberu dodávateľa.
19 Nezáväznosť výzvy na predkladanie ponúk
Táto výzva, vrátane jej príloh, nezaväzuje MČ Košice - Sever k uzavretiu obchodného vzťahu so žiadnym zo zúčastnených dodávateľov.
Na základe tejto výzvy a vyhodnotenia ponúk nevzniká MČ Košice - Sever povinnosť uzavrieť zmluvu na dodávku služieb resp. komodít so žiadnym z oslovených dodávateľov. MČ Košice - Sever si vyhradzuje právo výber dodávateľa na dodávku komodity kedykoľvek, aj bez udania dôvodu, zrušiť.
Predložením ponuky dodávateľ súhlasí s tým, že MČ Košice - Sever má v priebehu výberu dodávateľa právo žiadať o vysvetlenie ním predloženej ponuky, resp. žiadať doplňujúce údaje.
Túto výzvu schvaľuje:
Marián Gaj, v.r.
starosta
V Košiciach, 1.6.2012