VÝZVA NA ÚČASŤ VO VÝBEROVOM KONANÍ - Spotrebný materiál – kancelárske potreby
Dovoľujeme si Vás pozvať na účasť vo výberovom konaní: Spotrebný materiál – kancelárske potreby.
Výberové konanie sa uskutoční formou otvorenia zapečatených obálok na adrese Mestská časť Košice Sever, Festivalové námestie 2, 040 01 Košice
Akceptovať budeme ponuky doručené do 29.07.2013 do 10:00 hodiny do podateľne – kancelárie prvého kontaktu MÚ MČ Košice – Sever.
3 Predmet
Vo Vašom návrhu uvádzajte cenu za dodanie objednaného tovaru: Spotrebný materiál – kancelárske potreby.Výsledkom výberu dodávateľa je uzatvorenie rámcovej dohody na obdobie 24 mesiacov s vystavovaním objednávok podľa skutočnej potreby. Rámcová dohoda určuje podmienky zadávania predmetu rámcovej dohody počas jej platnosti, najmä čo sa týka ceny a predpokladaného množstva predmetu rámcovej dohody. Rámcová dohoda nezakladá priamo právo na plnenie predmetu rámcovej dohody.
4 Kritéria
Spôsob celkového vyhodnotenia výberu podľa dodávateľa - finančné kritérium.
Jediným kritériom pre hodnotenie po splnení podmienok je obstarávania je najnižšia cenová ponuka.
5 Miesto dodania
Administratívna budova MÚ, Festivalové námestie 2, 040 01 Košice, premet činnosti: administratíva.
6 Termín poskytnutia služby
Požadovaná doba trvania služieb:
Termín začatia: 01.08.2013
Termín ukončenia: 31.07.2015, respektíve vyčerpaním finančného objemu predmetu zákazky.
Termín dodania komodity: do 48 hodín od doručenia každej jednotlivej objednávky na poštovú, alebo
e-mailovú adresu dodávateľa.
7 Hodnota zákazky
Zákazka s nízkou hodnotou podľa § 102 zákona č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.