Mestská časť investovala do novej „telefónnej ústredne“

Nová telefónne linky fungujú na Miestnom úrade MČ Košice – Sever už niekoľko dní. „Telefónne čísla sa nezmenili, oživili sme všetky, ktoré si ľudia pamätajú z minulosti. Výhodou je, že telefonáty môžeme konečne prepájať.“konštatuje prednosta MÚ Jaroslav Polaček.

 

„Ide vlastne o štruktúrovanú kabeláž, ktorou sme linky prepojili. Virtuálnu telefónnu ústredňu dodala na základe verejného obstarávania spoločnosť ORANGE Slovensko. Toto digitálne riešenie zlepšilo aj prepojenie počítačov. Jednoznačne sme ušetrili. Klasická telefónna ústredňa by nás určite vyšla o zopár tisíc eur viac.“Informuje Polaček. Na novú ústredňu a kabeláž vyčlenili poslanci ešte v minulom roku 7 920 eur. Občanom prinesie komfort v poskytovaní informácií, ktoré od úradu potrebujú.