Kancelária prvého kontaktu má 100 dní

Kancelária prvého kontaktu

V deň všetkých zaľúbených 14.2.2012 bola otvorená nová kancelária prvého kontaktu vo foyere miestneho úradu. Zriadená bola s jediným cieľom – čo najviac sa priblížiť občanom, pomôcť im.

Občanom sa venujeme aj v sobotu

V Kancelárii prvého kontaktu pracuje 5 stálych zamestnancov a jedna absolventka, ktorá je zamestnaná formou šesťmesačnej absolventskej praxe na úseku práce s elektronickou podateľňou miestneho úradu. Občanom je KPK k dispozícii v pracovných dňoch od 8.00 hod do 17.00 hod. a ako jediná aj v sobotu od 9.00 hod. do 12.00 hod.

 
Kancelária v číslach
Od 14. februára 2012 Kancelária prvého kontaktu zaznamenala, vybavila, evidovala:
- 2084 písomných podnetov,
- vystavila 35 rybárskych lístkov,
- odhlásila 13 a prihlásila 42 psov do evidencie,
- osvedčila 1431 podpisov a 612 listín,
- vydala 3363 ks stravných lístkov,
- vydala 37 potvrdení o trvalom pobyte,
- potreby súdov a polície bolo vypracovaných 172 dožiadaní,
- čase volieb do národnej rady bolo spracovaných 59 žiadostí o voľbu poštou zo zahraničia,
- vytlačila 17186 ks oznámení o mieste a čase konania volieb,
- vydala 386 voličských preukazov
Z trvalého pobytu sa za ten čas odhlásilo 153 občanov, prihlásilo sa 169. V evidencii obyvateľov boli zaznamenané narodenia, sobáše i úmrtia, ktorých bolo 67.
 
Získali sme na poplatkoch
Vďaka ústretovým krokom pre občanov, kde umožňujeme overovanie aj v domácom prostredí (chodí občania zo Severu) ako aj v sobotu sme celkovo na správnych poplatkoch vyzbierali 3625,36 €.
 
Hudba budúcnosti
„Pred nami ešte stojí niekoľko úloh, ktoré by sme chceli dotiahnuť do úspešného konca. Prioritou je vybudovanie bezbariérového vstupu, aby sme nemuseli vozíčkarov nedôstojne vybavovať na chodníku pred vstupom do úradu. Ďalšou úlohu je databázové prepojenie s mestom Košice, tak aby občania získali komplexné informácie o svojich záväzkoch voči mestu a mestskej časti“ uviedla vedúca Kancelárie prvého kontaktu Slávka Vacová.