Kanceláriu prvého kontaktu na Severe navštívilo za rok viac ako 10 tisíc klientov

KPK v budove miestneho úradu na Severe oslávi svoje prvé výročie na Valentína 14. februára 2013. Presne pred rokom vybavili pracovníčky prvých klientov v nových priestoroch vo vestibule úradu. Odvtedy poskytli služby viac ako 10 tisícom občanom. Prvé narodeniny si pripomenieme aj zriadením špeciálnej poštovej schránky v priestoroch KPK, ktorá bude slúžiť na pripomienky a sťažnosti občanov. Poštovú schránku bude vyberať sám starosta.
„Uvedomujem si, aké náročné je pracovať v takejto kancelárii. Dennodenne prichádzať do styku s ľuďmi, ich požiadavkami a veľakrát aj problémami. Ďakujem kolegyniam za odvedenú prácu a ľuďom za prejavenú dôveru. Verím, že budeme služby v našej KPK skvalitňovať.“ hodnotí starosta Gaj, ktorý vás vo štvrtok 14. 2. 2013 v poobedňajších hodinách v KPK obslúži osobne.
KPK je samostatné oddelenie, ktoré zastrešuje pracoviská evidencie obyvateľstva, osvedčovacej agendy, podateľne, evidencie psov, rybárskych lístkov, samostatne hospodáriacich roľníkov, výdajne stravných lístkov pre dôchodcov a pokladne. Zo začiatku KPK svoje služby poskytovala v troch kanceláriách na prízemí budovy.
Slávka Vacová, vedúca oddelenia KPK: „ Hľadali sme spôsob, ako ľuďom uľahčiť a sprístupniť poskytované služby. Výsledkom je moderná kancelária prvého kontakt, ktorá poskytuje svoje služby, ako jediná v meste, aj v sobotu. “
Pracovníčky KPK na Severe denne poskytujú poradenstvo a informácie osobne, telefonicky alebo mailom a pomáhajú pri vypĺňaní žiadostí v priemere štyridsiatim klientom.
Kancelária v číslach
KPK zaznamenala, vybavila a zaevidovala
- 5 210 písomných podnetov,
- úradne osvedčených 6890 podpisov a 1966 listín,
- k trvalému pobytu bolo prihlásených 750 a odhlásených 918 občanov,
- pre potreby súdu a polície bolo vypracovaných 1014 dožiadaní,
- 135 rybárskych lístkov,
- 14 812 ks stravných lístkov pre dôchodcov,
- máme 4 stálych a 1 externého zamestnanca
- týždenne bola KPK otvorená 48 hodín