Zverejnené zmluvy a prehľady o faktúrach a objednávkach

Od 31.3.2022 Mestská časť Košice-Sever zverejňuje zmluvy v CRZ crz.gov.sk

Povinne zverejňované zmluvy v Centrálnom registri zmlúv sú k dispozícii na tejto adrese


Číslo dokladuzoradiť zostupne Dátum Dodávateľ IČO Cena Predmet
04.12.2015-09.12.2015 11.12.2015 Údaje o objednávkach v štruktúrovanej a prehľadnej forme Objednávky č.102-108, 04.12.2015-09.12.2015
07.06.2019 - 16.06.2019 16.06.2019 Údaje o objednávkach v prehľadnej a štruktúrovanej podobe Objednávka č. 70-80, 07.06.2019 - 16.06.2019
08.04.2016-17.04.2016 19.04.2016 Údaje o objednávkach v štrukturovanej a prehľadnej form Objednávky č. 34-36, 08.04.2016-17.04.2016
08.04.2019 -16.04.2019 16.04.2019 Údaje o objednávkach v prehľadnej a štruktúrovanej podobe Objednávka č. 37-41, 08.04.2019 -16.04.2019
08.10.-17.10.2016 18.10.2016 Údaje o objednávkach sú v prehľadnej a štruktúrovanej podobe Objednávky č. 100-106, 08.10.-17.10.2016
15.12.2016-19.12.2016 19.12.2016 Údaje o objednávkach v štrukturovanej a prehľadnej forme Objednávky č. 138-153, 15.12.2016-19.12.2016
20.04.2017-29.4.2017 28.04.2017 Údaje o objednávkach v štrukturovanej a prehľadnej forme Objednávka č. 28, 20.04.2017-29.4.2017
21.8.- 28.8.2014 02.09.2014 Údaje o objednávkach v štruktúrovanej a prehľadnej forme. Objednávky 21.8.- 28.8.2014
22.03.2019 - 29.03.2019 29.03.2019 Údaje o objednávkach v prehľadnej a štruktúrovanej podobe Objednávka č. 31-36, 22.03.2019 - 29.03.2019
23.10.2018 - 31.10.2018 31.10.2018 Údaje o objednávkach v prehľadnej a štruktúrovanej podobe Objednávka č. 121-131, 23.10.2018 - 31.10.2018
28.4.-7.5.2016 06.05.2016 Údaje o objednávkach v štrukturovanej a prehľadnej forme Objednávky č. 41-42, 28.4.-7.5.2016
31.01.2017-09.02.2017 09.02.2017 Údaje o objednávkach v štrukturovanej a prehľadnej forme Objednávky č. 10-12, 31.01.2017-09.02.2017
8.7.2016-17.7.2016 18.07.2016 Údaje o objednávkach v štrukturovanej a prehľadnej forme Objednávky č. 66-69, 8.7.2016-17.7.2016
001/2011 03.01.2011 SoftComProg objednávka 1
002/2011 03.01.2011 SLÁVIK objednávka 2
003/2011 03.01.2011 Rovder objednávka 3
004/2011 19.01.2011 SLÁVIK objednávka 4
005/2011 19.01.2011 HS Gastrorekrea Košice s.r.o. objednávka 5
006/2011 21.01.2011 Petcar servis s.r.o. objednávka 6
006/A/2011 26.01.2011 Stredisko sociálnej pomoci mesta Košice 847.80€ objednávka 6/A
007/2011 26.01.2011 Vaša stravovacia s.r.o. 4788.00€ objednávka 7
008/2011 26.01.2011 Východoslovenská vodárenská spoločnosť a.s. objednávka 8
009/2011 01.02.2011 Copyvait objednávka 9
01.02.2023 - 03.02.2023 10.02.2023 Údaje o objednávkach sú v prehľadnej a štruktúrovanej podobe Objednávky č. 23 - 24, od 01.02.2023 - 03.02.2023
01.06.2015-09.06.2015 09.06.2015 Údaje o objednávkach v štruktúrovanej a prehľadnej forme Objednávky 01.06.2015-09.06.2015

Stránky